مرور رده

بازاریابی محتوا

محتوا و چگونگی کسب درآمد از آن

به چند دلیل انگیزشی محتوای آنلاین بسیار محبوب شده است. اول اینکه، انتشار مطالب شخصی شما راحت تر است: هر کسی (حتی آن هایی که پول ندارند) می توانند وبلاگ خود را راه اندازی کنند، فیلم های ضبط شده را آپلود کنند یا حتی پخش زنده کنند. دوم، تقاضا…
ادامه مطلب ...

بازاریابی محتوا چیست و چه مزیت هایی برای کسب و کار دارد

محتوای مفید باید بخش اصلی بازاریابی شما باشد. تأثیر بازاریابی سنتی روز به روز کمتر می شود؛ به عنوان یک بازاریاب آینده نگر، می دانید که باید راه بهتری وجود داشته باشد. بازاریابی محتوا یک رویکرد بازاریابی استراتژیک است که بر ایجاد و انتشار…
ادامه مطلب ...

اهمیت بازاریابی محتوا در تعامل با مشتری فعال

جمله "محتوا پادشاه است"، بیش از سه دهه است که در زمینه بازاریابی محتوا صادق است. همچنان اهمیت محتوا در حال افزایش است و به واسطه تعدد کانال ها - اعم از آنلاین و آفلاین، ایده های نوآورانه جدید کسب و کاری و تغییر رفتارهای مشتری - به ویژه…
ادامه مطلب ...

چگونه محتوای با کیفیت تولید کنیم

علیرغم اینکه بازاریابی محتوا چندین سال است که بسیار مورد بحث است و روی آن کار شده، بسیاری از کسب و کارها هنوز استراتژی مطمئن و کاملی در دست ندارند. در حقیقت، گزارش سال 2020 موسسه بازاریابی محتوا (Content Marketing Institute) نشان می دهد که…
ادامه مطلب ...

تقویم محتوا و اهمیت آن در بازاریابی دیجیتال

آیا می دانستید 88 درصد شرکت های B2B، بازاریابی محتوا را در استراتژی کلی بازاریابی خود گنجانده اند؟ علاوه بر این، مطالعه جدیدی که توسط مؤسسه بازاریابی محتوا (Content Marketing Institute) انجام شده است، نشان می دهد تنها 32 درصد از این شرکت ها…
ادامه مطلب ...

۶ نکته برای ساخت پادکست

چندین نکته کلیدی برای ساخت پادکست وجود دارد که به کسب و کارهای کوچک کمک می کند تا پادکست موفقی داشته باشند. ما در این مطلب از وبلاگ دیجینگ به 6 نکته مهم که به شما در ساخت پادکست کمک خواهند کرد، می پردازیم. برنامه داشته…
ادامه مطلب ...

چطور یک مدیر محتوا شویم؟

وقتی در کالج بودم، در طول دوره کارآموزی تابستان یک مربی داشتم. هنگامی که در مورد اهداف شغلی ام با هم صحبت می کردیم، برای او توضیح دادم که می خواهم کسی باشم که محتوا را ایجاد، منتشر، برنامه ریزی و خلق می کند. او گفت: "به نظر می رسد که می…
ادامه مطلب ...

۵ مزیت آموزش مشتری با محتوای رایگان

"اگر ما محتوا و اطلاعات رایگان در مورد چالش های مربوط به محصولات و خدمات پولی خود را در اختیار دیگران قرار دهیم، چه کسی حاضر خواهد بود برای آنچه می فروشیم هزینه کند؟" این نوع تفکر در ارتباط با محتوا رایگان قابل درک است، هدف هر کسب و…
ادامه مطلب ...

۵ راه برای بهبود تجربه مشتری با استفاده از هوش محتوایی

پیش بینی می شود که تا سال 2021 تجربه مشتری نسبت به قیمت و محصول از اولویت بالاتری برخوردار باشد و به عنوان اصلی ترین تمایز برند مطرح شود، طبق مطالعه ای که اخیراً توسط Walker انجام شده، %86 از خریداران هزینه بیشتری برای تجربه مشتری بهتر…
ادامه مطلب ...

به روزرسانی بخش وبلاگ وب سایت هرچند وقت باید انجام شود؟

آغاز به کار یک وبلاگ کار دشواری است. فکر کردن درباره ­ی اینکه چه مطلبی به اشتراک گذاشته شده و چگونه ترویج و تبلیغ شود، نیاز به برنامه ­ریزی استراتژیک دارد. و همینطور این مسئله که محتوای شما تا چه اندازه برای مشتریان­تان مفید و کاربردی…
ادامه مطلب ...