تبلیغات پرداخت به ازای هر کلیک در بازاریابی چه معنایی دارد؟

تبلیغات پرداخت به ازای هر کلیک (PPC) نوعی بازاریابی آنلاین است که هدف آن هدایت ترافیک کاربر هدف به وب سایت خریدار است.  در اصل، هر زمان که در موتور جستجو در حال جستجو هستید یا صفحات وب سایت های دیگری را مشاهده می کنید، در آن نتایج جستجو…

اهمیت طراحی تجربه کاربری (UX) برای کسب و کارها

طراحی UX یا همان تجربه کاربری، یک عنصر مهم در راضی نگه داشتن مشتریان به صورت آنلاین و آفلاین از کالاها و خدمات شما است. کسب و کارهای کوچک از طراحی تجربه کاربری ( UX) چگونه بهره می برند؟ طراحی UX تعامل مشتری با کسب و کار شما را…

انواع تبلیغات و روش های متداول اجرای آن

تبلیغات تلاش برای تأثیرگذاری بر رفتار خرید مشتریان یا خریدارن است. در کسب و کار، هدف تبلیغات جذب مشتری های جدید از طریق تعیین بازار هدف و دستیابی به آن ها با یک کمپین تبلیغاتی مؤثر و کارآمد است. بازار هدف تعیین بازار هدف اولین…

افزایش فروش با مشتریانی که پول کمتری خرج می کنند

در رکود اقتصادی، همسو بودن با خواسته های مشتری برای جلوگیری از کاهش میزان فروش و گرایش مشتری به سمت رقبا بسیار مهم است. رقابت بسیار سخت است، زیرا مردم نسبت به گذشته درآمد کمتری دارند. در این مقاله به نکاتی برای افزایش فروش حتی در شرایط سخت…

نگرش شما چگونه می تواند فروش شما را افزایش دهد

در حالی که محصولات عالی می توانند توجه مشتریان را به کسب و کار شما جلب کنند، نگرش شما تعیین می کند که آیا مشتریان از شما خرید می کنند یا خیر. در فروش، شما باید قبل از تمرکز روی فرآیند یا محصول، ابتدا اطمینان حاصل كنید كه شما و كاركنان دارای…

سنجش اثربخشی تبلیغات چیست و در کسب و کار شما چه اثری دارد؟

تبلیغات بخشی از برنامه بازاریابی است. مانند تمام شیوه های مختلف بازاریابی، تبلیغات شما در صورتی که مبتنی بر تحقیقاتی با کیفیت بالا باشد، بیشترین اثربخشی را خواهد داشت. سنجش اثر بخشی تبلیغات شما را در این راه همراهی می کند. انواع…

بازار بالقوه و اهمیت درک و بررسی آن در کسب و کار

بازار بالقوه بخشی از بازاری است که می توانید در آینده به آن دست یابید. بازار بالقوه شما شامل گروه هایی است که در حال حاضر مشتری شما نیستند اما می توانند در آینده مشتری شما شوند. آن ها ممکن است به خاطر گسترش محصولات یا خدمات فعلیتان، یا به…

چهار روش برتر اینستاگرام برای افزایش فروش محصول و خدمات

بدون شک اینستاگرام یکی از سریعترین راه ها برای دستیابی به تعداد زیادی از کاربران خاص و آشنا کردن آن ها با یک برند است. اعداد دروغ نمی گویند. اینستاگرام بیش از 1 میلیارد کاربر فعال دارد و از این تعداد بیش از 500 میلیون اکانت هر روز فعال…

موتور جستجو چیست و بازاریابی آن چه کاربردی دارد؟

بدون شک موتورهای جستجو پرکاربردترین ابزار آنلاین برای یافتن اطلاعات و منابع هستند. بنابراین واضح و بدیهی است که قرار گرفتن وب سایت شما در صفحات اول نتایج جستجو می تواند در بازاریابی کسب و کار خانگیتان کمک بسیاری به شما کند. در اینجا آنچه…

مخاطب هدف در بازاریابی به چه کسی گفته می شود؟

وقتی صحبت از تبلیغ کسب و کارتان می شود، ضروری است که بدانید "مخاطب هدف" شما کیست و چگونه می توانید به آن ها برسید. دستیابی به افرادی که به محصول یا خدمات شما علاقه دارند، درنهایت موجب کسب درآمد و سودآوری بیشتر شما می شود. بنابراین، قبل از…