تولید پادکست و ۳ مزیت آن برای کسب و کار

پادکست زمانی به عنوان سرگرمی برای افرادی که از صدای خودشان لذت می بردند نگاه می شد - و تا حدی هنوز هم چنین است. اما از منظر و چشم انداز رسانه ای فعلی، اثبات شده است تولید یکی از این نمایش ها و گفت و شنودهای دیجیتالی یک تاکتیک بازاریابی فوق…

چگونه محتوای با کیفیت تولید کنیم

علیرغم اینکه بازاریابی محتوا چندین سال است که بسیار مورد بحث است و روی آن کار شده، بسیاری از کسب و کارها هنوز استراتژی مطمئن و کاملی در دست ندارند. در حقیقت، گزارش سال 2020 موسسه بازاریابی محتوا (Content Marketing Institute) نشان می دهد که…

فالوئر اینستاگرام بخریم یا نخریم؟

چه در حال تلاش برای تبدیل شدن به یک چهره مشهور شبکه های اجتماعی باشید یا به دنبال افزایش آگاهی از برند در اینستاگرام باشید، پرداخت هزینه برای  به دست آوردن چند هزار فالوئر اولتان می تواند وسوسه برانگیز باشد. خدمات زیادی در دسترس است که…

۵ نکته برای تولید محتوای ویدئویی با کیفیت

آیا واقعاً نیاز است محتوای ویدئویی تولید کنید؟  طبق  آمار سایت یوتیوب، هر روز بیش از 500 میلیون ساعت ویدئو در یوتیوب مشاهده می شود و 90 درصد کاربران اعتقاد دارند که فیلم های محصول در تصمیم گیری های خرید، مفید هستند. اگر به دنبال ایجاد…

تقویم محتوا و اهمیت آن در بازاریابی دیجیتال

آیا می دانستید 88 درصد شرکت های B2B، بازاریابی محتوا را در استراتژی کلی بازاریابی خود گنجانده اند؟ علاوه بر این، مطالعه جدیدی که توسط مؤسسه بازاریابی محتوا (Content Marketing Institute) انجام شده است، نشان می دهد تنها 32 درصد از این شرکت ها…

نرخ کلیک یا CTR چیست؟

نرخ کلیک (CTR) چیست؟ در تبلیغات آنلاین، نرخ کلیک درصد افرادی است که یک صفحه وب را مشاهده می کنند و روی یک تبلیغ خاص که در صفحه ظاهر می شود، کلیک می کنند. این نرخ، معیار میزان موفقیت آمیز بودن تبلیغ در جلب علاقه کاربران است. هرچه این مقدار…

شرکت های تجارت الکترونیکی و جذب مشتریان جدید

بسیاری از کسب و کارها تعطیل شده اند. حتی وقتی مغازه ها باز هستند هم، بسیاری از مشتری ها سفارش خود را به صورت آنلاین ثبت می کنند. نتایج قابل توجه است. داده های Emarsys و GoodData نشان می دهد که برای هفته منتهی به 10 آوریل، درآمد تجارت…

تخفیف ۳۰ درصدی و فروش بیشتر

اگر می خواهید در طول همه گیری COVID-19 تبلیغ کنید، تخفیف ارائه دهید – یا حتی بهتر از تخفیف، چیزی را به صورت رایگان ارائه دهید. این نتیجه ای بزرگ از یک نظرسنجی از 5،531 مصرف کننده است که توسط سایت کانادایی بررسی محصول، Chick Advisor تهیه شده…

کسب درآمد ثابت اینترنتی با ۳ استراتژی ساده و مؤثر

نبود درآمد ثابت یکی از سخت ترین بخش های سازگاری با کارآفرینی است. هنگامی که از ساعت نه صبح تا پنج بعدازظهر کار می کنید، هر ماه حقوق ثابتی دریافت می کنید. تقریباً می دانید که این میزان حقوق چقدر خواهد بود و می توانید براساس آن برنامه ریزی…

۴ نکته برای تغییر استراتژی برند شما در بحران کنونی

در حالی که بیشتر صاحبان کسب و کار پیش از این نیز با گرایش های مختلف و استراتژی های جدید در صنایع خود سازگار می شدند، بحران فعلی و انتشار ویروس همه گیر کرونا، به طور رسمی شیوه انجام کار را تغییر داده است. تا زمانی که از سرگیری فعالیت های…