چهار روش برتر اینستاگرام برای افزایش فروش محصول و خدمات

9

بدون شک اینستاگرام یکی از سریعترین راه ها برای دستیابی به تعداد زیادی از کاربران خاص و آشنا کردن آن ها با یک برند است. اعداد دروغ نمی گویند. اینستاگرام بیش از ۱ میلیارد کاربر فعال دارد و از این تعداد بیش از ۵۰۰ میلیون اکانت هر روز فعال هستند.

تبلیغات اینستاگرامی برای تبلیغ کنندگان اهمیت بسیار زیادی دارد. بیشتر کسب و کارها به خاطر تعداد قابل توجه مخاطبان آن تمایل به تبلیغ در اینستاگرام دارند. متعاقباً، با پیشرفت فناوری به سمت رویکرد بصری محور، کاربران مایل هستند تا آنجا که ممکن است اطلاعات بیشتری کسب کنند اما در زمان کمتری، آن ها در حال شیفت کردن روی محتوای بصری هستند. در این پست از وبلاگ نومانو به سؤالاتی از این دست که شرکت ها چگونه می توانند توجه کاربران را به خود جلب کنند؟ چگونه می توانند اطلاعات دقیقی را از طریق تصویر و متن کوتاه ارائه دهند؟ می پردازیم.

 

روش شماره ۱: محتوای با کیفیت بالا و جذاب تولید کنید.

خریداران بالقوه به دنبال تصاویر زیبا و جذاب از محصولات نیستند، بلکه در واقع به دنبال محتوایی هستند که نوعی هیجان و علاقه را در آن ها ایجاد و القا می کند. برای اینکه بتوانید این نوع احساس را در مخاطبان خود ایجاد کنید، باید محتوای با کیفیت در قالب تصاویر، فیلم ها یا اسلایدشوها در اینستاگرام ارائه دهید.

ایجاد چنین محتوایی آسان نیست و با استفاده از یک استراتژی مناسب و سیستم مدیریت محتوا  امکان پذیر است. بهتر است محتوای کمتری تولید کنید اما از نظر کیفیتی مناسب تر از محتوایی باشد که دیگران را جذب نمی کند.

 

روش شماره ۲: مخاطبان خود را در اینستاگرام درک کنید.

اگرچه بسیار واضح به نظر می رسد، اما گاهی اوقات انجام این کار برای کسب و کارها سخت ترین کار است. کسب و کارها هنگام ایجاد استراتژی شبکه های اجتماعی (برای مثال بازاریابی در اینستاگرام ) خود باید یک هدف داشته باشند و این هدف باید تمرکز روی جذب مخاطبانی باشد که واقعاً به آنچه ارائه می دهند علاقه دارند، نه این که فقط هزاران دنبال کننده داشته باشند که اصلاً با برند آن ها تعامل ندارند.   برخی از افراد تلاش می کنند که با خرید فالوئر، تعداد مخاطبان خود را افزایش دهند. چه در حال تلاش برای تبدیل شدن به یک چهره مشهور شبکه های اجتماعی باشید یا به دنبال افزایش آگاهی از برند در اینستاگرام باشید، پرداخت هزینه برای به دست آوردن چند هزار فالوئر اولتان می تواند وسوسه برانگیز باشد.


نکاتی وجود دارد که می تواند در درک اینکه چه مخاطبی می تواند هدف مناسبی برای هر کسب و کار باشد، به شما کمک کند. گوگل آنالیتیکس (Google Analytics) مطمئناً یکی از بهترین ابزارها را برای این کار ارائه می دهد. Google Analytics داده های مربوط به یک کسب و کار را جمع آوری و دسته بندی می کند. شرکت ها قادر خواهند بود درباره سن، جنسیت، علایق و رفتارهای آنلاین بازدید کنندگان وب سایت خود اطلاعات بیشتری کسب کنند. از این اطلاعات می توان برای هدف قرار دادن این دسته ها بر روی پلتفرم های مختلف تبلیغاتی استفاده کرد.

4 روش برتر اینستاگرام برای افزایش فروش

روش شماره ۳: در اینستاگرام داستان های جذاب بگویید.

یک تصویر هزار کلمه ارزش دارد و این بهترین راه برای جلب نظر شما به روشی خلاقانه و منحصر به فرد است. اینستاگرام با دادن این امکان به برندها کمک می کند تا با محتوای بصری خود، چه از طریق فیلم، یا تصویر داستان هایی بگویند. اینستاگرام ابزاری شگفت انگیز برای ارتباط با مخاطبانتان در سطح عاطفی است. همچنین یک کانال کارآمد برای داستان سرایی برند (brand storytelling) است.

سعی نکنید تنها تصاویر محصول را نمایش دهید، محتوای خود را با یک روایت بزرگتر شکل دهید. همچنین شخصی سازی پروفایل اینستاگرام و ایجاد سازگاری با گذشت زمان، بسیار حائز اهمیت است. 

 

روش شماره ۴: صدای برند خود را در طول محتوای خود پایدار نگه دارید.

یکی از مهمترین روش ها برای افزایش فروش هر برند و منحصر به فرد شدن، پایدار نگه داشتن صدای برندتان در طول محتوای خود است. فالوورها می خواهند بدانند که برند شما به چه معنی است. آن ها می خواهند شخصیت برند شما را بشناسند و بهترین راه برای برقراری ارتباط و رساندن این پیام ها از طریق صدایی است که در پلتفرم های شبکه اجتماعی خود استفاده می کنید.

با رعایت روش های فوق، شما قادر خواهید بود محتوای خود را برای تعامل بهتر و تبلیغ موفق بهینه کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.