پنج نکته برای سرمایه گذاری جمعی در طول همه گیری کرونا

4

با در نظر گرفتن شرایط اقتصادی در موقعیتی که پیشرفت کاری متوقف شده است و کسب و کارها تعطیل شده اند، ممکن است این سوال برایتان پیش بیاید که آیا یک کمپین سرمایه گذاری جمعی می تواند در شرایط کنونی موفق شود. آیا مردم علاقه مند به سرمایه گذاری در محصول بعدی شما هستند؟ کسب و کارها می توانند از شرایط فعلی برای راه اندازی یک کمپین سرمایه گذاری جمعی استفاده کنند.

در حالی که مردم نسبت به نحوه خرج کردن پول خود محتاط هستند، اکثر آن ها با شرایط کنار آمده اند و ممکن است فعالیت هایی را که متوقف کرده اند از سر بگیرند، از جمله پروژه های سرمایه گذاری. و از آنجا که تعداد کمپین های در حال اجرا کمتر از حد معمول است، می توانید از رقابت کمتری که فراهم شده سود ببرید و از تمدید مهلت پلتفرم ها و کاهش هزینه ها استفاده کنید.

در اینجا چند روش برای اطمینان از موفقیت کمپین سرمایه گذاری جمعی تان آورده شده است.

 

  1. بر جامعه متمرکز شوید

برای سرمایه گذاری جمعی با مخاطبان خود تعامل داشته باشید. روش های جدیدی برای جلب نظر آن ها پیدا کنید و پیوسته آن ها را در مورد تحویل یا تأخیر در ارسال محصول، مطلع کنید. مصرف کنندگان نسبت به قبل وقت بیشتری برای بررسی و خرید محصولات دارند، بنابراین آن ها به دنبال چیزی هستند که با آن ها همخوانی دارد. با پیام رسانی صحیح و تخفیف محصولات نظر و توجه آن ها را به خود جلب کنید.

 

  1. سطح تبلیغ خود را بهبود بخشید

هرچه مردم تصمیمات مالی آگاهانه بیشتری را اتخاذ کنند، وظیفه شما این است که در این زمینه قانع کننده تر و باورپذیرتر باشید. برای سرمایه گذاری جمعی دلایل محکمی برای تأمین بودجه و سرمایه گذاری روی پروژه خود ارائه دهید. در تبلیغات اینستاگرام سرمایه گذاری کنید. برای اینکه پیام ها و تصاویر خود را به درستی انجام دهید، آزمایش های A / B را انجام دهید.

5 نکته برای سرمایه گذاری جمعی در طول همه گیری کرونا

  1. تلاش های کمک رسانی خود را بیشتر کنید

بازاریابی تأثیرگذار و پست مهمان را با چند استراتژی کمک رسانی در سرمایه گذاری جمعی خود تقویت کنید. مردم وقت بیشتری را به صورت آنلاین و در فضای مجازی سپری می کنند. با استفاده از سیستم های مدیریت محتوا، محتوای شبکه های اجتماعی خود را افزایش دهید، با مخاطبان خود تعامل داشته باشید و تأثیری که محصول شما می تواند داشته باشد را به نمایش بگذارید.

 

  1. در صورت بروز مشکلات زنجیره تأمین، برای یک راه اندازی مجدد برنامه ریزی کنید

اگر محصول شما از مناطقی که تولید کاهش یافته تأمین می شود و گزینه های محدودی برای راه حل های جایگزین دارید، آن را به جامعه خود ابلاغ دهید. به احتمال زیاد، آن ها با تأخیر انداختن تقاضای خود به حمایت شما ادامه خواهند داد.

اگر با وجود ارتباطات، بازاریابی و تبلیغ، تامین مالی  شما برای سرمایه گذاری جمعی  خود کاهش یافته است، برای یک راه اندازی مجدداً برنامه ریزی کنید. راه اندازی مجدد در چند ماه آینده ممکن است مؤثرتر از متوقف کردن کمپینی باشد که به دلیل مشکلات زنجیره تأمین نمی تواند محصولات را تحویل دهد.

 

  1. برقراری ارتباط

صرف نظر از سرمایه گذاری جمعی و شرایط فعلی، ارتباطات برای اجرای یک کمپین موفق مهم است. با تأمین کنندگان و ارسال کنندگان خود صحبت کنید. جامعه خود را مطلع نگه دارید و با ناکامی ها یا مشکلات پیش آمده خود رو به رو شوید. سکوت در هنگام مواجهه با چالش ها به شما در دستیابی به اهداف جذب سرمایه کمک نخواهد کرد.

مهم نیست که چه شرایطی دارید، به سرمایه گذاران خود حقیقت را بگویید. آن ها احتمالاً شرایط شما را درک خواهند کرد. برای رسیدن به بهترین نتیجه به تلاش خود برای سرمایه گذاری جمعی ادامه دهید و با سرمایه گذاران خود در تعامل باشید. اینگونه می توانید به موفقیت دست یابید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.