تولید پادکست و ۳ مزیت آن برای کسب و کار

3

پادکست زمانی به عنوان سرگرمی برای افرادی که از صدای خودشان لذت می بردند نگاه می شد – و تا حدی هنوز هم چنین است. اما از منظر و چشم انداز رسانه ای فعلی، اثبات شده است تولید یکی از این نمایش ها و گفت و شنودهای دیجیتالی یک تاکتیک بازاریابی فوق العاده کارآمد و مؤثر است. در اینجا سه ​​دلیل برای اینکه چرا شما باید پادکست را بخشی از استراتژی بازاریابی کسب و کار یا سازمان خود در نظر بگیرید وجود دارد:

 

  1. یک راه سرگرم کننده و کارآمد برای ایجاد ترافیک است

میزبانی پادکست می تواند به شما کمک کند هم مخاطب جدید را پیدا و جذب کنید و هم او را همراه سازید و حفظ کنید، زیرا فرمت مبتنی بر مشترکین ذاتاً به ایجاد حس تعلق اجتماعی و آشنایی بین شنوندگان شما کمک می کند. شما می توانید از این روابط برای ایجاد یک دنبال کننده  وفادار استفاده کنید، که این امر می تواند منجر به انواع فرصت های کسب درآمد و بازدهی شود. شما حتی ممکن است جهش بزرگی را در ترافیک سایت خود مشاهده کنید.

3 مزیت تولید پادکست برای کسب و کار شما

  1. می تواند به یک جریان درآمد اضافی تبدیل شود

مردم تنها برای تفریح به ضبط پادکست نمی پردازند. خب، برخی این کار را می کنند، اما این تنها هدف این رسانه نیست: پادکست یک روش خارق العاده برای بدست آوردن درآمد بیشتر است. طبق اعلام دفتر آگهی های تعاملی (Interactive Advertising Bureau)، صنعت پادکست در سال ۲۰۱۷ به رکورد ۳۱۴ میلیون دلار درآمد رسیده است و ۸۶ درصد نسبت به ۲۰۱۶ افزایش یافته است.

با رشد پادکست خود، به احتمال زیاد فرصت های بیشتری برای کسب درآمد از نمایش در قالب محتوای حمایتی و اسپانسر شده، کالای شناخته شده و بازاریابی وابسته به دست خواهید آورد.

 

  1. یک راه عالی برای بهتر شدن برند شما است

اگر می خواهید فاصله بین ارائه کسب و کارتان و تصویر عمومی آن را پر کنید، پادکست را امتحان کنید. این روش متعارفی برای ایجاد بنیاد تجاری قوی تر در میان کسانی است که با سازمان شما آشنا نیستند و فاصله بین این افراد و کسانی که از قبل شما را می شناسند، پر می کند.

مواردی که اشاره کردیم دلایلی برای اینکه چرا باید شروع به تولید پادکست کنید، هستند؛ برای نحوه ضبط کردن پادکست می توانید این مقاله ها ( اینجا و اینجا) از دیجینگ را مطالعه کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.