تبلیغات برای کسب و کارهای کوچک

12

بازاریابی دهان به دهان، تبلیغی عالی برای کسب و کارهای کوچک است – اما سرعت آن کند است و ممکن است برای کسب و کارهای جدید عملاً کارآمد نباشد. اگر می خواهید سریع تر پایگاه مشتریان خود را رشد دهید، باید تبلیغات انجام دهید. در ادامه چند ایده تبلیغاتی برای دستیابی به بازار هدف و جذب مشتریان جدید را ارائه می دهیم.

 

تبلیغات چاپی برای کسب و کارهای کوچک

نامه نگاری مستقیم می تواند تبلیغات تجاری بسیار مؤثر و کارآمدی باشد و بسیار بهتر از سایر رسانه های بازاریابی مستقیم، از جمله ایمیل یا بازاریابی تلفنی مورد توجه قرار بگیرد. و حتی اگر فهرست پست سپاری ندارید، می توانید از لحاظ جغرافیایی ایمیل خود را هدف قرار دهید.

روزنامه ها نیز غالباً امکانات و ویژگی های تبلیغاتی ویژه ای را به کسب و کارهای خاص ارائه می دهند. از روزنامه های جالب توجه غافل نشوید. آن ها ممکن است دقیقاً به مخاطبی که می خواهید برسید تحویل داده شوند. توجه داشته باشید که بین تبلیغات در وب سایت روزنامه و در نسخه چاپی آن تفاوت وجود دارد.

فراموش نکنید که کارت ویزیت تهیه کنید. هر وقت یکی از آن ها را به مشتری احتمالی خود می دهید، در واقع کسب و کار خود را تبلیغ می کنید.

 

فرصت های حرفه ای و اجتماعی برای کسب و کارهای کوچک

نمایشگاه های تجاری را فراموش نکنید. دلیل اصلی شرکت در نمایشگاه های تجاری دیده شدن و شناخته شدن است.

در حالی که شرکت در نمایشگاه های بزرگ تجاری می تواند بسیار گران و هزینه بر باشد، فرصت های کوچکتری وجود دارد که ممکن است برای کسب و کار شما مناسب باشد، مانند نمایشگاه هایی که روی صنایع خاص متمرکزند.

پیوستن به کسب و کارهای دیگر و هم قوا شدن می تواند قدرت تبلیغات و بازاریابی شما را تا حد زیادی افزایش دهد. و تعامل محسوس و ملموس با جامعه خود چیزی بیش از روابط عمومی خوب است؛ این امر همچنین شامل تبلیغات تجاری بسیار مؤثر و کارآمد است. بنابراین یک رویداد خیریه یا انجمن را انتخاب کنید تا با آن مشارکت داشته باشید.

 تبلیغات برای کسب و کارهای کوچک

تبلیغ غیر چاپی برای کسب و کارهای کوچک

اگر نمی توانید هزینه تبلیغات در مسابقات پربیننده را بپردازید، این بدان معنا نیست که مجبورید دسترسی به مخاطب خانگی تلویزیون را از دست ندهید. شما می توانید در شبکه نمایش خانگی تبلیغ کنید.

یکی دیگر از ایده های تبلیغاتی که شاید به آن فکر نکرده باشید، تبلیغات رادیویی است. تبلیغات در رادیو می تواند هم مؤثر و هم نسبتاً ارزان باشد.  تبلیغات ایمیلی نیز می تواند مؤثر و کارآمد باشد. امروزه همه افراد ایمیل دارند و می توانید ایمیلی را که ارسال می کنید برای هدف قرار دادن گروه های خاص مشتری یا حتی افراد، شخصی سازی کنید.

 

تبلیغات آنلاین تخصصی برای کسب و کارهای کوچک

تبلیغات در شبکه های مجازی مانند اینستاگرام بسیار مؤثر است. شما می توانید از طریق تولید محتوا در شبکه های اجتماعی به طیف گسترده ای از مخاطبان آنلاین دسترسی یابید. این گزینه در مقایسه با بسیاری از گزینه های تبلیغاتی دیگر بسیار ارزان تر است، و لازم نیست یک قرارداد بلند مدت ببندید، تنها در صورت نیاز تبلیغات را پست کنید.

 

بیاموزید چه چیزی برای تبلیغات در یک کسب و کار کوچک مفید است

با انتخاب چندین مورد از این ایده های تبلیغاتی و تمرکز بر روی آن ها، می توانید پایگاه مشتریان خود را خیلی سریع تر از بازاریابی دهان به دهان، افزایش دهید. مانند هر نوع بازاریابی که انجام می دهید، اگر کمپین تبلیغاتی خود را برنامه ریزی کرده و نتایج خود را پیگیری کنید، تبلیغات تجاری شما مؤثرتر خواهند بود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.