بهترین زمان برای پست گذاشتن در لینکدین

11

با ظهور نرم افزارهای بازاریابی و تبلیغات پولی، بر کسی پنهان نیست که پلتفرم های رسانه های اجتماعی نه تنها مکانی برای ارتباط متقابل و اشتراک گذاشتن مطالب بین افراد هستند، بلکه به مکانی تبدیل شده اند که شرکت ها می توانند در آنجا یک برند بسازند.

کمپین های بازاریابی در شبکه های اجتماعی می توانند شرکت ها را در معرض دید طیف گسترده مخاطبان که می توانند به مشتری بالقوه تبدیل شوند، قرار دهند.

لینکدین (LinkedIn)، یک پلتفرم شبکه اجتماعی برای تعامل حرفه ای است، که ماهانه ۳۰۳ میلیون کاربر فعال دارد.

جذب مخاطب متعهد در لینکدین شما را ملزم به ایجاد محتوا قانع کننده می کند. اما اگر محتوای خود را در زمان مناسب به اشتراک نگذارید، اکثر فالوورهایتان هرگز به روزرسانی های شما را نمی بینند. بنابراین چگونه تشخیص می دهید که زمان بهینه برای پست گذاشتن برای مخاطب خاصتان چه زمانی است؟

حقیقت این است که، جواب مشخصی وجود ندارد. اما می توانید از برخی تحقیقات برای انتخاب بهترین زمان ارسال محتوا بر اساس مخاطبان خود استفاده کنید. در این مطلب از وبلاگ دیجینگ بر اساس اهداف صنعت یا کسب و کار شما، زمان مناسب برای پست گذاشتن در پلتفرم را بررسی خواهیم کرد.

 

بهترین زمان برای پست گذاشتن در لینکدین

فکر کردن در مورد رفتار مخاطب شما مهم است. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ی نحوه ی استفاده از اینترنت توسط مخاطبانتان، بهتر است مطالعات بازار انجام دهید یا در صورت جمع آوری این اطلاعات به شخصیت خریدار خود مراجعه کنید. اگر مشتری ایده آل شما شخصی است که به طور حرفه ای کار می کند، می توانید فرض کنید که در ساعات کاری، وقت برای بررسی محتواهای رسانه های اجتماعی خود نخواهد داشت.

با این وجود، تایم هایی در طول روز وجود دارد که این افراد تمایل دارند شبکه های اجتماعی خود را چک کنند مانند ساعت ناهار و هنگام حرکت به سمت کار یا برگشت از کار. بر اساس منطقه زمانی خود، می توانید تخمین بزنید چه زمانی انتظار می رود بیشترین مشتری را به دست آورید.

همچنین، درباره اکثر مخاطبان لینکدین یعنی، متخصصان، دانشجویان تحصیلات عالی و فارغ التحصیلان دانشگاه فکر کنید.

در ادامه، ما در ارتباط با چگونگی تصمیم گیری در مورد پست بر اساس نوع کسب و کار شما، صحبت خواهیم کرد.

 

بهترین زمان 

اگرچه یک نسخه ی واحد برای همه ی افراد وجود ندارد، بازاریابان با پست گذاشتن در روزهای شنبه تا چهارشنبه، معمولاً بین ساعات ۸ صبح تا ۲ بعد از ظهر، در لینکدین به نتایج موفقیت آمیزی دست یافته اند. بسته به منطقه زمانی شما بدترین زمان پست گذاشتن در تعطیلات آخر هفته یا خارج از ساعات کاری یعنی ۹ صبح تا ۵ بعد از ظهر است.

شاید شما یک دانشجوی تحصیلات عالی باشید که درباره بهترین زمان برای دستیابی به رهبران فکری و پیشگامان یا بازاریاب برای یک شرکت B2B فکر می کنید.

در اینجا نیز جواب مشخصی وجود ندارد، اما خوشبختانه انجام برخی تحقیقات درباره نوع مخاطبی که می خواهید بر اساس صنعت خود جذب کنید می تواند شما را به تصمیم گیری آگاهانه سوق دهند.

بهترین زمان برای پست گذاشتن در لینکدین

بهترین زمان پست گذاشتن در لینکدین با توجه به صنعت

این زمان برای کسب و کارهای مدل B2C، بین ساعت ۱۱ صبح تا ۲ بعد از ظهر است. شرکت های B2B و نرم افزاری باید خارج از بازه زمانی ساعت ۹ صبح تا ۵ بعد از ظهر را هدف قرار دهند. شرکت های بهداشت و درمان و تحصیلات عالی باید از ۱۱ صبح تا ۱ بعد از ظهر پست بگذارند، در حالی که شرکت های رسانه ای باید بین ۸ تا ۱۰ صبح پست خود منتشر کنند.

 

شما می توانید استنباط کنید و پی ببرید که بر اساس رفتار رقبا در صنعت شما و همچنین مخاطبان چه زمانی پست هایتان با بیشترین مشارکت رو به رو می شوند.

  • شرکت های نرم افزاری و رسانه ای – گمان می رود مخاطبان شرکت های رسانه ای مانند برخی که صبح ها روزنامه می خوانند، صبح ها فیدهای شبکه های اجتماعی خود را بررسی کنند. به احتمال زیاد آن ها می توانند با پست گذاشتن در هنگام صبح بین روز دوشنبه تا جمعه به موفقیت هایی دست یابند، در حالی که به شرکت های نرم افزاری پیشنهاد می شود که در خارج از ساعات کاری پست خود را منتشر کنند.
  • بهداشت و درمان و تحصیلات عالی – از اواسط صبح، بنابراین حدود ساعت ۱۰ صبح تا اوایل ظهر، یعنی نزدیک به ۲ بعد از ظهر، برای به دست آوردن بهترین مشارکت پیشنهاد شده است. به نظر می رسد تحصیلات عالی نیز از این روند پیروی می کند.
  • کسب و کارهای B2B – برای این مدل کسب و کار تجزیه و تحلیل رفتار وب بهترین شاخص است. بهتر است قبل از شروع کار، در ساعات ناهار و هنگام رفت و آمد آن ها را جذب کنید.
  • کسب و کارهای B2C – مانندB2B ، این شرکت ها نیز احتمالاً با پست گذاشتن خارج از ساعات کاری یا در هنگام استراحت ناهار، به موفقیت هایی دست پیدا خواهند کرد.

اگر محتوا را هنگامی که بیشتر مخاطبانتان آنلاین نیستند در لینکدین منتشر کنید، به احتمال زیاد شما تعداد بازدیدها و مشارکت مورد نظری که انتظارش را داشتید به دست نخواهید آورد.

بنابراین به یاد داشته باشید، اگر می خواهید یک برند در لینکدین بسازید، بسیار مهم است که بدانید مخاطبان خاص شما چه زمانی ترجیح می دهند اینترنت گردی کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.