استراتژی بازاریابی دیجیتال

41

استراتژی بازاریابی دیجیتال، عبارت است از یک برنامه عملیاتی شامل روش ها و تکنیک هایی برای دستیابی به اهداف بازاریابی کسب و کار شما.

یک استراتژی موثر شامل تصمیم گیری های آگاهانه ای است که چگونگی ترویج و معرفی برند، محصول یا خدمات را بیان می کند. 

استراتژی بازاریابی دیجیتال شامل زیر استراتژی های زیر می باشد:

  • استراتژی بازاریابی محتوا
  • استراتژی رسانه ها و شبکه های اجتماعی
  •  استراتژی سئو (بهینه سازی موتورهای جستجو)
  • استراتژی تبلیغات آنلاین
  • استراتژی بازاریابی ایمیلی
  • استراتژی روابط عمومی دیجیتال

بازاریابی دیجیتال

برای تدوین استراتژی بازاریابی دیجیتال، نیاز به نقشه راه، آمیخته بازاریابی (Marketing Mix) و مدل اجرایی مناسب دارید که در ادامه درباره آنها خواهم گفت.

چرا به استراتژی بازاریابی دیجیتال نیاز داریم؟

  • داشتن استراتژی به شما جهت و هدف خواهد داد.
  • در حال حاضر مردم بیشتر از همیشه به دنبال رفع نیازهایشان به صورت دیجیتال و آنلاین هستند.
  • بازاریابی دیجیتال بسیار هدفمندتر و به صورت دقیق و کامل، قابل پیگیری، تجزیه و تحلیل است.
  • می توانید میزان تعامل برند با مخاطبان را در زمان نسبتا کوتاهی به حداکثر برسانید.
  •  باعث رشد آگاهی از برند (Brand Awareness) و دیده شدن بهتر خواهد شد.
  • بازاریابی دیجیتال، قابل شخصی سازی است.
  • بازاریابی دیجیتال، نرخ بازگشت سرمایه (ROI) فوق العاده ای دارد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.